Preachers of Detroit Ladies First
S1, E5: Bishop Corletta Vaughn shakes up the church by empowering women to rise above their submissive roles. Pastor Bullock and Pastor Alden butt heads over safe sex and Pastor Shelby cautions The Shelby 5 against going secular with their music.