Ladies Who Brunch: Anna Camp & Lala Kent
S1, E6: Lisa hosts a decadent weekend brunch for her busy friends -- a very candid Anna Camp and a very pregnant Lala Kent -- and we'll learn why you don't want to cross any of these ladies.