Lady and the Damp
Сезон 3, серия 3: Tamara takes on a water-damaged French Provincial in Leawood, Kansas, and must completely overhaul the neglected basement. Then, she infuses French flair throughout the house while creating a large open floor plan that’s perfect for entertaining.