Lady Killer
S3, E3: Reese and Finch enlist the help of Carter, Shaw and Zoe Morgan (recurring guest star Paige Turco), who use their feminine wiles to bait a chameleon playboy who is either a predator or someone else’s imminent prey. Meanwhile, The Machine helps Root to plot an escape from her psych ward confinement before a dangerous enemy can track her down.