S1, E8: On this episode of Supercars men's inner strength comes alive. Sant'Agata Bolognese, the home of Lamborghini, is the ideal place to take the Gallardo models out for a spin. Plus: The fastest city tour in the world with 1,400 horsepower through the eternal city of Rome. Supercars also reveals how one of the most spectacular sports cars ever produced came out of a tractor factory.