Land of the Panda
T1, E5: China's heartland is the centre of a five thousand year old civilization. This land is home to the giant panda, golden snub-nosed monkey, and golden takin. China faces environmental problems, but the relationship of the Chinese to their environment is deep and extraordinary. We will understand what this means for the future of China.