Land of the Python
Сезон 1, серия 5: Survivalist Hazen Audel goes in search of the elusive, giant reticulated python in one of Laos’ most wildlife-rich landscapes, the famous Beung Kiat Ngong wetlands. Learning survival secrets from the local Jarai people, Hazen carves his own dugout canoe, braves giant leeches and feasts on snails as he attempts to achieve the ambition of a lifetime, and see this iconic creature in the wild.