Landing
S1, E10: It's 1969, and Apollo 11's historic moon landing is cause for worldwide celebration and a high point for the Astro-families. The wives are interviewed for a TV documentary on the space program, Gordo is passed over for the next mission, and Trudy faces some big decisions about her personal and professional future. Betty finds a powerful way to honor Gus's legacy and advocate for change.