Landmark Episode: The Killings of Copenhagen
S1, E5: The head of Calder's Biscuits dies on a business trip to Copenhagen. Upon finding that he was poisoned by biscuits sent from Midsomer, Danish detective Birgitte Poulsen asks Barnaby to join the inquiry. Together they expose the lethal legacy of a double life.