Larry David
S3, E17: Host David Feherty sits down with comedian Larry David in Santa Monica, California. The creator of 'Seinfeld' and 'Curb Your Enthusiasm' discusses his addiction to golf, his obsession with training aids, and the game's unique capacity to humiliate and infuriate.