Last Call
S6, E10: Jake and Leslie fight for their lives as their enemies close ranks. They have to pull out every trick in the book to protect themselves, and receive help from a unexpected ally. But it soon gets down to the wire to clear Jake's name and secure freedom in the City of Legends.