Last Christmas Standing
S1, E10: Mike's Christmas spirit gets dampened when Ryan (Nick Jonas, guest star), the father of Kristen's baby, unexpectedly comes back to town after a long absence. Kristin's boyfriend, Kyle, also doesn't know what to make of Ryan's return. Meanwhile, Ed hires Mandy as an elf at Outdoor Man, where she tries to unionize the other elves to get better perks.