Last Days of Summer
시즌 2, 에피소드 1: With summer coming to an end, the defending state champion Dillon Panthers look to continue its success despite a lot of changes taking place. Eric Taylor (Kyle Chandler) begins his career as head coach at TMU and immediately discovers the hardship of being separated from his family as Tami Taylor (Connie Britton) heads into labor with their second child. Meanwhile, Tyra Collette (Adrianne Palicki) is revisited from someone in her past that will alter her life forever. Best friends Matt Saracen (Zach Gilford) and Landry Clarke (Jesse Plemons) battle with new lifestyles that neither of them seem ready for. Also starring Taylor Kitsch, Aimee Teegarden, Minka Kelly, Scott Porter, and Gaius Charles.