Last Looks
S2, E2: When Charlie’s vintage Barracuda catches the interest of an independent film shoot, her day on set at a family-run funeral home brings with it insight into the zany hierarchies, long hours, and tight-knit crewmembers that make movie magic possible. She even finds a new road trip buddy. But when that buddy fails to turn up the next morning, it’s up to Charlie to unearth the clues behind her disappearance.