Last Shot
S3, E15: When Red Rock finally opens the doors to its new neurosurgery center and Nic is forced to work alongside Cain again, she, along with the rest of the staff, discover that the center is not everything that was promised. Mina and The Raptor work together with a new surgeon on a heart transplant that has an unexpected result.