Last Stop Vienna
T1, E1: In German with English subtitles. A bomb explodes in the heart of Vienna killing a Russian secret agent. In the ensuing police chase, Inspector Richard Moser is able to save Rex from the the stray bullet that takes down his owner and trainer. Adopting Rex as his own, Richard vows to avenge his fallen colleague and bring the culprits to justice.