Last Year's Model
S2, E9: Jane brings in an age discrimination case only to have Parker hand it over to Kim. Grayson takes on a real estate case where his clients claim their house is haunted and gets closer to Vanessa. Fred decides to help Stacy with her money woes by hiring her to serve divorce papers.