Late Smuggling Dreambaby Voucher
S2, E21: When Greg and Jen take Lark on her first airplane trip, their parental skills are upstaged by another couple travelling with their baby. Also, Joan and John attempt to smuggle their dog, Tank, onto the plane; Matt and Colleen miss their flights when they accept travel vouchers for airline credits; and Heather and Tim run into countless obstacles when trying to get to the airport on time.