Later Summer in Nagasaki, on the Night the Lanterns Float
T1, E5: Even during festval time, Keiichiro's relentless pursuit to break the curse afflicting him knows no respite. Kiriko is instructed by grannie herself to help lift the burden from Keiichiro's back through a single kiss.