Launch Party Part 2
S4, E6: Part 2 of 2. The Dunder Mifflin Infinity website is launching and Michael is excited about going to the big launch party in New York while Angela plans a satellite party for the Scranton branch. Meanwhile, Dwight competes against the website to see who can sell the most paper in one day.