Laurent's story
Сезон 1, серия 2: On their wedding day, Laurent and Juliette had a motorcycle accident that left the young woman handicapped. They hired Amelie, a physiotherapist who gave the couple hope. To forget his pain, Laurent built a dangerously close relationship with Amelie. But when he wants to put an end to their affair, Amelie refuses...