Lawmen
S1, E11: Murtaugh and Riggs are pitted against the LA Sheriffs Department when the killing of a Texas Ranger leads them to believe a possible misuse of power is at play. Just as the partners are sure they've found the culprit, the case becomes even more complicated when a dark secret is dug up from Captain Avery's past. MALCOLM-JAMAL WARNER and SCOTT WILLIAM WINTERS guest star.