Laws of Gravity
S5, E2: McManus thinks White may reform if he spends quality time with Said; Alvarez offers Guerra a unique solution to their dispute; O'Reily's mother, Suzanne Fitzgerald, begins a community service term teaching music at Oz; and the FBI stirs up trouble over Hank Schillinger's death.