Layover
S1, E4: Mateo and Jonah meet at a bar and immediately hit it off. Mateo is furious when he discovers that Jonah stole his passport, scuppering his chance to fly to Colombia to meet his soulmate the next day. So, they go on a wild adventure to get it back.