Lazlo Loves a Parade / Are You There S.M.I.T.S? It's Me, Samson
S3, E8: "Lazlo Loves a Parade" – Lazlo is determined to make the best float for the Prickly Pines parade and ends up in a fierce competition with the Squirrel Scouts. / "Are You There S.M.I.T.S? It's Me, Samson" – Samson is continually pummeled by rubber balls until he finally decides to fight back.