Le Medecin
S4, E2: As Thony starts her new position within the cartel, she reckons with what it means to be a good employee or a good person. Fiona deals with a difficult client that helps Chris connect with an old friend. Jorge navigates obstacles in his quest for legitimacy. Finding himself between a rock and a hard place, he turns to Ramona for help.