Leap of Faith
Сезон 1, серия 5: Michelle Schrenker, a conservative Irish-Catholic girl, got a whole lot more than she bargained for when she married Marcus Schrenker. Michelle's highflying husband had a mistress, and cheated his clients out of thousands of dollars.