Learning Curve
시즌 5, 에피소드 5: Delenn receives a status report from the Rangers on Minbar. A Ranger-in-training visits Babylon 5 and fights a powerful criminal. Lochley has some surprising secrets in her past, including the fact that she fought on the side of the corrupt Earth government against Sheridan in the recent war.