Learning the Ropes
S1, E3: The young models are pushed out of their comfort zone and must conquer their fears as they navigate a difficult circus apparatus for a shoot for Guess Bags. Makenzie's insecurities rear their head, just as the circus shoot warms up. The girls must put everything they've learned from their circus assignment into practice on their first big swimwear shoot with celebrity photographer Jim Jordan.