Learning to Fly
S1, E4: Aaron explores the challenges of human survival. At NASA's headquarters, Aaron learns about our future in space and tests cars made for the moon. Then, Aaron tests a vital and dangerous job: crop-dusting. Later, Aaron visits a massive water-pumping plant.