Leaving Chatswin
S2, E15: When Marty (recurring guest star JACK WALSH) passes away, George is deeply affected and Noah and George have to figure out what todo with his ashes. Meanwhile, Tessa learns that Ryan (recurring guest star PARKER YOUNG) hasn't been honest with her, and she has toexamine the future of their relationship, as well as her plans for college.