Leaving Storybrooke
S7, E22: Wish Rumple's evil plan is revealed and Regina realizes the only hope to stop him is by turning Wish Henry from his path for vengeance. With his hope of ever being reunited with Belle fading, Weaver struggles to find a way to defeat his evil alter ego; and when Rogers' life is threatened, he is faced with the ultimate sacrifice.