Teenage Newlyweds Leaving the Nest
S1, E3: Now that the honeymoons are over, it's time for our couples to set up their homes. Halie and George move to Utah, Travis and Brenda finally get to move into together after being separated for two months. Emma and Joey start to house hunt.