Left Behind
S1, E7: Mary and Francis are forced to rely on each other when the castle is taken hostage, and Catherine shocks everyone when she makes a surprising proposal to try and save their lives. Meanwhile, Bash's mother Diane tells Bash of her plan to have him legitimized. Alan Van Sprang, Caitlin Stasey, Jenessa Grant, Anna Popplewell and Celina Sinden also star.