Left Behind
S3, E10: In the aftermath of Oliver's fight with Ra's al Ghul Diggle and Arsenal continue to protect the city in the Arrow's absence. However after three days without hearing from Oliver they begin to fear the worst may have happened to their friend. Felicity refuses to believe that Oliver could be dead until Merlyn pays the team a surprise visit. Thea suspects there is something more behind Oliver's disappearance and asks Merlyn for a favor. Meanwhile Ray tests a part of his new suit and Laurel takes up the mantle of the Black Canary.