Legacy of the Knights Templar and the Kingdom of Consciousness Part 2 with Freddy Silva
Сезон 11, серия 1: Join Regina Meredith and Freddy Silva in this episode of Open Minds as they discuss the many of the Templar's lost esoteric secrets.