S2, E18: The fate of the U.S. government is at stake as Avery and the Cyber team search for the hacker responsible for the largest breach of highly classified data in history after millions of federal employee files are stolen. Also, Avery and her ex-husband have a heart-to-heart and D. B. considers a future with Greer, on the second season finale of CSI: CYBER.