Legend of a Mind
S1, E5: Secrets Uncovered – Hidden secrets from Ada’s (Demetria McKinney) past comes to light when the gang goes undercover to look into a suspicious death. Still reeling from the last Hunt, Millie (Bianca Kajlich) asks Mary (Meg Donnelly) to keep an eye on John (Drake Rodger) as they split off from the others to get intel on the new case. Carlos (JoJo Fleites) and Ada’s stakeout connects the victim to the next target. Latika’s (Nida Khurshid) research comes up with some interesting results that lead John to be Mary’s lifeline out of a sticky situation.