Legend of the Adriatic
S1, E2: Stel and Jess dig into unexplored archeological sites along the Adriatic coast of Croatia where underwater relics from an ancient bridge system lead them to an age-old legend of a lost city and into a massive sinkhole that could swallow a city whole.