Legend of the Turin Shroud
S6, E2: The Turin Shroud is believed to be the burial cloth of Jesus and proof of his existence, but skeptics disagree; experts investigate this ancient relic to determine if the shroud is genuine, or one of the most elaborate hoaxes in history.