Legs
S3, E3: In the boxing program, O'Reily spikes Robson's spritzer bottle with drugs and Cyril knocks him out. Rebadow's mother tries to persuade him to meet his son and grandson. Meanwhile, Nappa finds out he's HIV-positive and is moved to Cell Block E. Keller wants to patch things up with Beecher, but Beecher has only one thing on his mind: killing Schillinger. And when young Andrew Schillinger comes to join daddy, Beecher's eyes grow wide.