Lehu a Lehu
S6, E2: Five-0 investigates when a bomb squad is attacked and the culprit threatens to detonate additional hidden explosive devices unless arsonist Jason Sinclair is released from prison. Also, after Adam returns from the hospital, Kono realizes that they are being watched, and McGarrett prepares to take his relationship with Catharine to the next level. Former UFC Champion Randy Couture returns.