Lele pu na manu like
S9, E8: Thanksgiving brings Grover’s parents (guest stars Louis Gossett Jr. and Gladys Knight) and brother Percy, Jr. (Clifton Powel) to Oahu for a visit tainted by sibling rivalry, and Five-0 investigates a thief who is crushed to death by an empty safe.