Lemon and Salt
시즌 3, 에피소드 2: Fernanda faces her new situation with Iñaki, who startles and attracts her at the same time. Charly is disappointed when she doesn't get pregnant, but Nicolás consoles her in the best way. Meanwhile, Rocío listens to her new friend Lucy's advice on how to break the marriage routine. Worried about taking a long time to get pregnant, Charly tries alternative methods and has a shocking revelation.