Lemonhay Is for Horses/Hidden Talents
시즌 1, 에피소드 5: Corn & Peg start a lemon hay stand to raise money for a Movie Night in Galloping Grove.Corn & Peg help Paolo fulfill his dream of performing with the Posies during Galloping Grove's talent show.