Leneatha's Story
S8, E16: For 23 years, Leneatha has worked as a pharmacy tech at a local hospital. Now, she has a young daughter to support, but she's so big that it's hard to move. If Dr. Now can't help her stop eating, losing her job could be the least of her worries.