Lesser Evils
Сезон 1, серия 5: Sherlock tries to determine who has been killing weak and terminal patients at a hospital, making it look like they died of natural causes. Meanwhile, Sherlock learns more about Joan's decision to walk away from her surgical career. Anika Noni Rose guest stars as Dr. Carrie Dwyer.