Lesson Learned
S2, E18: Will (Nick Gehlfuss) is troubled with a moral decision when his former teacher, Dr. Bella Rowan (guest star Jean Moran), is faced with a life-threating disease. Dr. Rhodes (Colin Donnell) and Dr. Bardovi (guest star Shiri Aljadeff) get involved in a sensitive situation when Rhodes disagrees with the father of a young patient regarding a risky procedure. Dr. Charles (Oliver Platt) and Sarah (Rachel DiPillo) handle an unusual case with a pilot that causes Sarah to have memories of Jason Wheeler's suicide. Maggie (Marlyne Barrett) takes an aggressive approach to training a new nurse. S. Epatha Merkerson, Yaya DaCosta, Brain Tee and Torey DeVitto also star. Lorena Diaz, Tosin Morohunfola, Mekia Cox and Patti Murin guest star.