Сезон 14, серия 8: A professor's unusual encounter with Detective Amaro sends the SVU on an investigation into reports of sexual abuse at a prestigious private school. Stonewalled by the school board, Detective Benson enlists Ada Barba and a retired teacher to help reveal a massive cover-up as more and more victims emerge.