Let It Be Me
시즌 2, 에피소드 23: Michael is called upon by an old girlfriend, Stevie March, to uncover who murdered Greg Noble, the co-lead singer in the rock group "Class Action." In order to investigate the murder, Michael must join the band as the new lead singer. Soon, those who murdered Greg become suspicious of Michael and Stevie and they plot to kill them both.